Gyakran ismételt kérdések

1. Hol találom a vásárlás igazoló dokumentumot?

A számlát mindig elektronikus formában küldjük, melyet az „Elküldött csomag + számla” e-mail mellékletében talál az info@teletok.hu címről küldve. Igyekszünk ily módon is óvni környezetünket, ezért számláinkat papír formájában nem küldjük.

2. Mi a különbség az újszerű és használt mobiltelefonok közt?

Felvásárolt - ÚJ

A telefon teljesen új, soha nem volt használva. A készülék kijelzőjén eredeti gyári fólia található, bontatlan tartozékokkal és eredeti csomagolással rendelkezik, mely ellenőrzés miatt volt felbontva. Ezen készülékekre 24 hónap garancia jár. A telefonokra 0% ÁFA-rendszer vonatkozik (levonás nem lehetséges).

Használt mobiltelefon

A telefonok állapota használt azonban 100%-ban működőképes. Az ilyen telefonokat A, B és C osztályra bontjuk. Az A osztály – mint az új, B – alig észrevehető használatból eredő nyomok, C - látható használatból eredő nyomok. Az ilyen mobiltelefonok mind tesztelve voltak és teljes mértékben működőképesek. A telefonokra 12 hónap garancia vonatkozik. A telefonokra 0% ÁFA-rendszer vonatkozik (levonás nem lehetséges).

További kérdések esetén kérjük forduljon ügyfelszolgálatunkhoz:info@teletok.hu

3. Hogyan állapítom meg a termék raktári állapotát?

A raktár elérhetőség minden terméknél fel van tüntetve. Amennyiben a termék belső raktáron elérhető (CEN), a kézbesítés 24 óra. Ha a keresett termék valamely boltunkban, illetve külső raktárunkon elérhető (EXT), a szállítás 2-5 munkanapot vehet igénybe. A 24 órán belüli szállítást csak akkor garantáljuk, ha rendelését előző munkanap 15:00-ig webáruházunkban lezárja, utánvétes fizetést választva.

4. Hogyan fizethetek a termékekért?

Utánvét: Készpénzben a GLS Hungary futárának a termék készhet vételekor

Előreutalás: Banki utalással a mobil online, s.r.o. cég bankszámlájára

K&H Bank Zrt.
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

10400786-00029055-00000007
IBAN: HU19 1040 0786 0002 9055 0000 0007
BIC: OKHBHUHB

A banki utalás esetén szükséges a KÖZLEMÉNY mező kitöltése: megrendelés száma.

Az utalást követően kérjük, hogy küldje el az utalásról szóló igazolást az info@teletok.hu e-mailre, hogy minnél hamarabb szállításra kerüljön a megrendelés.

5. Mennyit fizetek a szállításért?

GLS Hungary futárszolgálat - utánvét (közvetlen készpénzes fizetés a futárnak): 790 Ft

GLS Hungary futárszolgálat - banki előreutalás (előre kifizetett rendelés összértéke): 390 Ft

*Az árak ÁFA-t tartalmaznak.

6. Hogyan lehetséges a terméket visszaküldeni?

A webáruházban megvásárolt terméket az átvételtől számítva 14 napon belül visszaküldheti.

A terméknek nem szabad fokozotabb használatra utaló jeleket viselnie. Abban az esetben, ha a fogyasztó visszaküldi a megrendelt terméket sérülten, részben elhasználódva, illetve a termék állapota nem felel meg annak, ahogyan az el lett küldve az eladó részéről, a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult az így keletkezett kárt érvényesíteni a vevővel szemben, melyet az eladó köteles bizonyítani.

A csomagolásnak teljesnek kell lennie, beleértve a csomagolást és védőfóliát is a terméknek (telefonok esetében).

A visszaküldés esetén szükséges mellékelni az eredeti dokumentumot a vásárlásról (a vevő természetesen készíthet a dokumentumról másolatot).

A fogyasztó köteles a szerződéstől való elállás során feltüntetni a kapcsolattartási adatait, a megrendelés számát, a bankszámla számát, melyre a megrendelt termék összege lesz elutalva.

A szerződéstől való elállást írásban kell elküldeni az eladónak a vásárolt termékkel együtt. Az eladó elkötelezi magát a kifizetett összeg 14 napon belüli visszafizetéséhez, amint azt készhez veszi.

Amennyiben az ügyfél cégjegyzék számra, adószámra vásárol a keletkezett kereskedelmi kapcsolatot a Kereskedelmi Törvényköny alapján intézzük. Ez alapján nem lehetséges a terméket visszaküldeni.

7. Hogyan és hová kell visszaküldeni a csomagot?

Kérjük a csomagot levél formájában küldje vissza a Magyar Postán keresztül az alábbi címre:

mobil online, s.r.o.
Postafiók 8, Somoskőújfalu 3121

Miután a terméket postázta, kérjük erről értesítsen minket e-mailben az info@teletok.hu címen.

8. Hogyan adjam le reklamációmat?

A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva, lehetőleg légpárnás borítékba, hogy ne sérüljön a csomag tartalma. Amennyiben megsérül a termék a szállítás során, a mobil online, s.r.o. nem viseli a felelőséget érte. Amennyiben az elküldött tartozék nem fog valamelyik feltüntetett pontnak megfelelni a reklamáció el lesz utasítva és vissza lesz küldve futárral a vevő terhére.

További információ a reklamáció kapcsán itt

9. Mi a különbség a „BLISTER” és „BULK” között?

A Bulk megjelölés a termék csomagolására vonatkozik, azaz az áru polybag-ben – buborékos fóliában van becsomagolva. Ilyen csomagolás csak a terméket tartalmazza hozzáadott tartozékok nélkül. A bulk csomagolású termékek természetesen alacsonyabb árakkal rendelkeznek, mint a blister jelölésű termékek, melyek az eredeti csomagolást jelentik.

A Blister eredeti csomagolást jelent. Márkás termék eredeti csomagolásában/dobozban.

A garancia idő egyformán 24 hónap.

További kérdések esetén kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat:info@teletok.hu

 


 

Ügyfélszolgálat

 

Munkanapokon
8:00 és 15:00 óra között
Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: info@teletok.hu


 
 
 

 

Reklamációk

 

Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: reklamacio@teletok.hu


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Kosár 
0 tétel 
0

 

 

 



 
 
 


 


Bejelentkezés 
 


A Facebookon is elérhetőek vagyunk

 

 

 

© 2007 - 2020 mobilonline s.r.o. - Minden jog fenntartva szerzői jog  © 2020 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz | Facebook | Mobiltelefonok | Teletok.hu | GSM súčiastky

 
 
 

A www.teletok.hu honlapunk működtetéséhez úgynevezett sütiket (cookie) használunk. A cookie-k olyan fájlok, melyek a honlap minél személyre szabottabb tartalmának készítésére, annak működésének mérésére és a maximális elégedettség biztosítására szolgálnak.Weboldalunk használatával jóváhagyod a sütik használatát.