GYIK - Reklamációk

1. Hogyan adjam le reklamációmat?

A teljes leírást, hogy hogyan adja le a reklamációját a Reklamáció szekcióban találja meg- Hogyan tudja érvényesíteni reklamációját?

2. Szükséges a komplett tartozékokkal reklamálni a terméket?

Igen, az autorizált szervíz központok megkövetelik a teljes tartozékok visszaküldését a termékkel. Ugyanis a meghibásodást okozhatja a tartozék is, illetve ha a terméket cserélni kell, akkor is kell az összes tartozék.

3. Hogyan lesz visszaszállítva a termék nekem?

A kisebb termékeket (kis elektronika, tartozékok)is a központi raktárunkról, Losoncról, küldjük vissza a GLS futárszolgálattal.

A nagyobb termékeket is a GLS futárszolgálattal szállítatjuk ki.

4. Meddig tart a reklamációs idő?

A reklamációt a lehetséges legrövidebb idő alatt igyekszünk elintézni, sajnos pontos dátumot nem tudunk előre mondani. A maximum idő 30 nap lehet, az naptól számolva, hogy mi átvettük a reklamált terméket.

5. Hogyan tudom követni a reklamáció folyamatát?

A következő telefonszámon tud érdeklődeni: 0036 21 200 4777 vagy írjon e-mailt a reklamacio@teletok.hu e-mail címre.

6. Hogyan tudom reklamálni a pót/tartalék (szervíz) részt?

A szervizelt részt szakszervizben szereltesse fel, mint például mobil telefonokkal foglalkozó szakszekrviz (A védőfóliát az LCD kijelző kipróbálása után vegye csak le). Más esetben a reklamációját nem fogadjuk el)

 


 

Ügyfélszolgálat

 

Munkanapokon
8:00 és 15:00 óra között
Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: info@teletok.hu


 
 
 

 

Reklamációk

 

Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: reklamacio@teletok.hu


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Kosár 
0 tétel 
0

 

 

 



 
 
 


 


Bejelentkezés 
 


A Facebookon is elérhetőek vagyunk