Gyakran ismételt kérdések

Nagyon szívesen válaszolunk az Önök kérdéseire. Vegye fel velünk a kapcsolatot: info@teletok.hu

Az Önök kérdéseiből válogattunk:

1. Hogyan tudom kideríteni, hogy a termék raktáron van e?

A raktár előrhetőség minden terméknél fel van tüntetve. Megeshet, hogy két vevő ugyan azt a terméket rendeli meg ugyabban az időben és a termékből csak egy darab van a raktáron (ritka eset). Ilyenkor előfordulhat, hogy az egyik vevő nem kapja meg azonnal a megrendelt terméket. Természetesen ebben az esetben tájékoztatjuk a vevőt.

2. Mi a különbség a „BLISTER” és „BULK” között?

A Bulk megjelölés az áru csomagolására vonatkozik, azaz az áru polybag-ben – buborékos fóliában van becsomagolva. Ilyen csomagolás csak a terméket tartalmazza hozzáadott tartozékok nélkül (pl. a nokia md-8 bulk reproduktorok nem tartalmaznak AAA elemeket, stb.). 
A bulk csomagolású termékek természetesen alacsonyabb árakkal rendelkeznek, mint a blister jelölésű termékek, melyek az eredeti csomagolást jelentik. A garancia idő egyformán 24 hónap.

3. Hogyan fizethetek a termékekért?

Készpénzben a GLS futárnak a termék kézhez vételekor.

Bankon keresztüli utalással a mobil online, s.r.o. cég számlájára

10400786-00029055-00000007
IBAN: HU19 1040 0786 0002 9055 0000 0007
BIC: OKHBHUHB

K&H Bank Zrt.
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.


A banki utalás esetén szükséges a KÖZLEMÉNY mező kitöltése: megrendelés száma

Az utalást követően kérjük, hogy küldje el az utalásról szóló igazolást az info@teletok.hu e-mailre, hogy minnél hamarabb szállításra kerüljön a megrendelés.

Személyes átvétel: Személyes átvételekor az üzleteinkben nem lehetséges a bankártyával történő fizetés.

4. Mennyit fizetek a szállításért?

- GLS futárszolgálattal- utánvétel (a futárnak való fizetés a termék átvételekor): 1250 HUF
- GLS futárszolgálattal- előreutalás: 990 HUF

- Személyes átvétel: 0,00 HUF   

*Az összes ár ÁFÁ-val van feltüntetve.

5. Milyen gyorsan kapom meg a terméket a GLS futárszolgálattal, ha a termék belső raktáron van?

Közvetlen fizetés esetén a futárnak- utánvét- a termék a következő munkanapon kerül kiszállításra. Feltétel, hogy a rendelést 15:00-ig zárja le.

6. Hol találom meg a dokumentumot a vásárlásról?

A dokumentumot a vásárlásról az e- mail fiókjában találja meg, a ''Elküldött csomag'' megnevezés alatt, melyet az info@teletok.hu e-mail címről küldünk. Az e-mailben csatolmányként megjelenő PDF formátumú (digitális aláírással) dokumentum az igazolás a vásárlásról.

Papír formában nem küldünk dokumentumot a vásárlásról.

7. Mikor lehet visszaküldeni a megvásárolt terméket?

A termék átvételétől számítva 14 napon belül.

A terméknek nem szabad fokozotabb használatra utaló jeleket viselnie, tehát csak, mint az üzletekben a bemutatások során történő használat.

Abban az esetben, ha a fogyasztó visszaküldi a megrendelt terméket sérülten, részben elhasználódva, illetve a termék állapota nem felel meg annak, ahogyan az el lett küldve az eladó részéről, a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult az így keletkezett kárt érvényesíteni a vevővel szemben, melyet az eladó köteles bizonyítani.

A csomagolásnak teljesnek kell lennie, beleértve a csomagolást és védőfóliát is a terméknek (telefonok esetében).

A visszaküldés esetén szükséges mellékelni az eredeti dokumentumot a vásárlásról (a vevő természetesen készíthet a dokumentumról másolatot).

A fogyasztó köteles a szerződéstől való elállás során feltüntetni a kapcsolattartási adatait, a megrendelés számát, a bankszámla számát, melyre a megrendelt termék összege lesz elutalva.

A szerződéstől való elállást írásban kell elküldeni az eladónak a vásárolt termékkel együtt. Az eladó elkötelezi magát a kifizetett összeg 14 napon belüli visszafizetéséhez, amint azt készhez veszi.

Amennyiben az ügyfél cégjegyzék számra, adószámra vásárol a keletkezett kereskedelmi kapcsolatot a Kereskedelmi Törvényköny alapján intézzük. Ez alapján nem lehetséges a terméket visszaküldeni.

8. Hogyan reklamáljuk a tartozékokat?

Hogyan reklamáljuk a tartozékokat ITT találja

A tartozéknak rendesen be kell lennie csomagolva szállítás során. A legjobb, buborékos levélbe csomagolja, hogy meg ne sérüljön a termék. Amennyiben megsérül a termék a szállítás során a mobil online, s.r.o nem viseli a felelősséget érte.

Amennyiben az elküldött tartozék nem fog valamelyik feltüntetett pontnak megfelelni a reklamáció el lesz utasítva és vissza lesz küldve futárral a vevő terhére. A szállítási költség ez esetben 1550 HUF lesz ÁFÁ-val együtt. A reklamáció utánvétre lesz elküldve.

9. Hogyan és hová kell visszaküldeni a csomagot?

Kérjük a levelet az alábbi postafiók címünkre küldje el: mobil online s.r.o, Postafiók 8, Somoskőújfalu 3121.

A csomagot kérjük levélként adja fel és ne ajánlva. Miután a terméket feladta a postán, írjon emailt az info@teletok.hu címre.

10. Mit tartalmaznak a mobiltelefon csomagolások?

Eredeti hálózati töltőt a mobiltelefon gyártójától.
Eredeti akkumlátor a mobiltelefon gyártójától.
Eredeti tartozékok a mobiltelefon gyártójától, minden telefonnál eltérő a felszereltség, de a termék leírásban fel vannak tüntetve a hozzátartozó tartozékok.
Használati útmutató szlovák nyelven.
Garancia levél szlovák nyelven.

11. Mi a különbség az új és használt telefon között?

A. Új telefon

A telefonok hivatalos szlovák disztribúcióból a szlovák piac számára készültek, eredeti csomagolásban, összes tartozékkal és garancia idővel. Ill. lehetséges, hogy a telefon doboza ki volt csomagolva, viszont nem volt megsértve a készülék, a garancia ugyanúgy 24 hónapra vonatkozik.

C. Használt telefon

Rendszeresen használt telefonokról van szó, általában teljes felszereléssel. Rejtett hibák esetén a használt telefonokra 12 hónap teljes garanciát biztosítunk.

12. Mi jelent az, hogy szlovákiai hivatalos disztribúció?

Az új mobil telefonjaink a hivatalos szlovák forgalmazásból származnak.

Mit jelent ez a mi ügyfeleink számára?

A. A telefonok újak és minden előírt normának megfelelnek, melyek kötelező jellegűek Szlovákiában.
B. A telefonoknak eredeti szoftverük van és a telefon szolgáltatók logója soha nem jelenik meg rajtuk. A telefonok nincsenek blokkolva és bármely telefon szolgáltató kártyájával használhatóak.
C. A garancia idő 24 hónap és közvetlenül a hivatalos szervizben történik a javítás.
D. A telefonok nyelvezete szlovák, illetve cseh. Néhány Motorola típus esetében van csak kivétel.
E. A hivatalos forgalmazásból származó telefonok teljes támogatottságot élveznek.
F. Az értékesített csomagolás a hivatalos forgalmazásból mindig azt tartalmazza, amit a gyártó deklarál. Olyan tartozékokon, mint a memóriakártyák, adatkábelek, handsfree szettek esetében elég sokat meg tud spórolni.
G. Minden telefon szlovák használati útmutatót tartalmaz.

13. Miért ne vásároljunk telefonokat „szürke importból ”, pár forintot megspórolva?

A. Nem biztos a telefon eredete. Az utolsó felmérések alapján a telefonok 40%-a a szürke importból hamisítványok vagy felújított telefonok voltak.
B. A szoftverek általában igazított változatok, ami az újabb verziók telepítésekor okozhat problémákat.
C. A garanciális javításokat csak az eladónál érvényesítheti, mivel az autorizált szerviz az ilyen telefont csak drágábban javítja meg Önnek.
D. A csomag tartalma sokszor nem komplett , tartozékok és kiegészítők nélkül van.
E. A számla és fizetést igazoló dokumentum nem biztos, hogy a vásárlás része.

14. Újrahasznosítási díj

Az újrahasznosítási díj az eladási ár része. Az ár, ami fel van tüntetve a termékeknél a webáruházunkban, tartalmazza az újrahasznosítási díjat. Az adó dokumentumon (számla) az ár szét van írva a termék árára és az újrahasznosítási díj összegére.

15. Hogyan kell reklamálni a Nokia, Samsung, Sony Ericsson, Motorola, LG, GSMART, ZTE telefonokat?

Írjon az e-mail címünkre reklamacio@teletok.hu
A mailben tüntesse fel a telefon típusát, sorozat számát /imei-t. Ezt követően küldünk pontos információkat a reklamáció menetéről.

 


 

Ügyfélszolgálat

 

Munkanapokon
8:00 és 15:00 óra között
Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: info@teletok.hu


 
 
 

 

Reklamációk

 

Tel.: 0036 21 2004 777

E-mail: reklamacio@teletok.hu


 
 
 

 

 

 



 
 
 

 

 

 
 
 
 
 






Kosár 
0 tétel 
0

 

 

 



 
 
 


 


Bejelentkezés 
 


A Facebookon is elérhetőek vagyunk